Usługi
Załóż konto w elektronicznym urzędzie
Dzięki elektronicznemu urzędowi załatwisz sprawy szybciej i bez wychodzenia z domu.
Jeśli posiadasz konto w eUrzedzie, w każdej chwili masz dostęp do informacji o swoich zobowiązaniach (podatki i opłaty) oraz o stanie Twojej korespondencji prowadzonej z Urzędem. Poprzez portal możesz zapłacić online za swoje zobowiązania oraz zobaczyć deklaracje złożone poprzez platformę ePUAP.
Więcej informacji o elektronicznym urzędzie znajdziesz w zakładce o eUrzędzie.




Jak założyć konto na platformie eUrząd?
- 01. Wyszukaj swój urząd na stronie głównej a następnie"Przejdź do platformy eUrząd"
- 02. Przejdź do tematu Rejestracja, który znajduje się na stronie głównej i kliknij w link "Złóż Wniosek o konto na platformie eUrząd"
- 03. Kliknij "Załatw Sprawę" i zaloguj się do Twojego konta na ePUAP (Profil Zaufany) (zobacz jak założyć profil zaufany)
- 04. Wypełnij formularz o utworzeniu konta i prześlij do urzędu poprzez ePUAP
- 05. Po otrzymaniu informacji o aktywacji konta, zaloguj się do eUrzędu za pomocą ePUAP (Profilu Zaufanego)