Pamiętaj, że nie musisz pojawiać się w Urzędzie, wiele spraw załatwisz z domu!

1. Korespondencję z Urzędem możesz prowadzić poprzez ePUAP:

UWAGA: Stan oraz status swojej korespondencji (bez względu na formę jej złożenia) możesz śledzić na platformie eUrząd. Jak uzyskać dostęp znajdziesz (poniżej) w punkcie 3.

UWAGA: Pamiętaj! wszelkie dokumenty wysyłane do Urzędu poprzez ePUAP możesz podpisać Profilem Zaufanym, jeśli jeszcze go nie posiadasz, zobacz jak go założyć: Profil zaufany.

2. Zainstaluj w telefonie aplikację mobliną - będziesz informowany online o bieżącej sytuacji w Gminie (zmiany zasad obsługi, zasady bezpieczeństwa związane z SARS-Cov-2 itp.).

Aplikację mobilną urzędu możesz zainstalować na stronie Google Play.

UWAGA: Jeżeli nie chcesz instalować aplikacji mobilnej to zapisz się do elektronicznych powiadomień Subscrybuj powiadomienia.

3. Jeżeli chcesz zapłacić swoje zadłużenie wobec Gminy (podatki, wywóz odpadów) zrób to online poprzez elektroniczny urząd.

Tutaj znajdziesz link do eUrzędu Miasta Siechnice.

Tutaj sprawdzisz jak założyć konto w elektronicznym urzędzie:
www.ratusz24.pl/zaloz-konto-w-elektronicznym-urzedzie.

Wiele przydatnych informacji związanych z elektroniczną obsługą znajdziesz na stronie www.ratusz24.pl oraz obywatel.gov.pl.